Hoe weet ik de status van mijn bestelling?

Zodra je besteld hebt, ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Ook versturen we u een mail om te bevestigen dat u de bestelling heeft ontvangen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Het kan zijn dat de mail in je spam inbox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op via info@quispelbier.nl

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

In principe kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. Mocht je hier toch vragen over hebben, neem dan contact met ons op via info@quispelbier.nl

Kan ik ook losse bierflessen bestellen?

Nee, dat kan niet. Wel verkopen wij ook ons bier aan meerdere slijterijen die Quispel witbier wel per fles verkopen. Zie hiervoor ons overzicht van aangesloten klanten.

Welke betaalopties heb ik?

Je kan bij ons betalen via iDeal, Paypall en Apple Pay. Ook accepteren we creditcard betalingen van Visa, Maestro, Mastercard en American Express. Alle betaalmethodes zijn zonder extra kosten.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Tijdens de laatste stap van je bestelproces (betaling), kun je de kortingscode invoeren in het veld “kortingscode”. Klik vervolgens op “Toepassen” en de korting wordt automatisch verrekend.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren in Rotterdam en omstreken uw bestelling persoonlijk en gratis af. Dit hangt af van uw postcode. Voor de rest van Nederland zijn de bezorgkosten €5,-.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt altijd binnen 3 werkdagen geleverd. Indien er vertraging is, zal er contact met u worden opgenomen.

Ik ben/was niet thuis tijdens de bezorging. Wat nu?

Indien u niet thuis bent tijdens de bezorging, zal de bestelling bij uw buren worden afgegeven. U ontvangt dan een brief met het exacte adres waarop u uw bestelling kunt afhalen.

Kan ik mijn bezorging volgen?

We hebben momenteel geen track & trace systeem, waardoor dit helaas nog niet mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jazeker. Als jij niet blij bent met ons bier, zijn wij dat ook niet. Daarom kun je bij Quispel Bier de bestelling retourneren tot 14 dagen na ontvangst. Omdat je bier eerst moet proeven om het te kunnen beoordelen, mag er per bestelling één flesje ontbreken.

Om je bier te retourneren, kun je de bestelling, onder vermelding van ordernummer, opsturen naar:

Quispel Bier
1e Jerichostraat 63A3
3061GC Rotterdam

De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug krijg?

Retouren worden binnen 30 dagen na ontvangst teruggestort op je rekening.